Grand Motors banner
Auto otpad Sole banner Led Shop banner
Knežević Enterijer banner Faber auto delovi banner

Pomoc oko pojacala i woofera

Playeri, zvučnici, pojačala, kondenzatori, povezivanja, instalacije...
Ljubavnik1
Poruka: 339
Član foruma od: sreda, 21. mar. 2012. u 19:04h

Pomoc oko pojacala i woofera

Poruka od Ljubavnik1 » četvrtak, 19. apr. 2012. u 22:46h

Dakle planiram da u svoj auto ubacim neko pojacalo i woofer, ali ja sam skroz pocetnik sto se tice toga...Dakle imam ford mondeo 2004, u njemu je fabricki radio Slika ford 6000 cd takodje i fabricki zvucnici... ja bih hteo da zadrzim taj radio kao i zvucnike, a da ubacim woofer i pojacalo... E, sad da li je to uopste izvodljivo pitam ja vas, kao i za pojacalo i woofer, koje pojacalo, koji woofer ? :wtf:
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.

sasa_f1
Poruka: 10030
Član foruma od: sreda, 4. maj 2011. u 23:32h

Re: Pomoc oko pojacala i woofera

Poruka od sasa_f1 » četvrtak, 19. apr. 2012. u 23:19h

Istu bitku i ja vodim ali sa starim 6000CD plejerom. Kod mene mora nesto opasno da se budzi, a mozda ne moze uopste da se nabaci pojacalo na taj plejer. Kolko sam skontao, ako iza na plejeru nema neki izlaz za pojacalo, pada sve u vodu...

Shomy_ksh
Počasni Čak Noris
Poruka: 3609
Član foruma od: utorak, 4. avg. 2009. u 04:45h

Poruka od Shomy_ksh » petak, 20. apr. 2012. u 01:05h

kao sto sam rekao Sasi, kontaktirajte sibija da vam covek kaze dal moze il ne moze... a sto se tice woofera i pojacala... novo? polovno? do koliko para? koju muziku slusas? koliko prostora zelis da izgubis u gepeku? neka posebna marka? ... malo informacija za bilo kakvu preporuku thumbsuph
Ford Fiesta DuraTorQ 1,4TDCi
Phase Evolution Opus 500.1 + Mac Audio Select 12 with Alpine CDE-9882Ri
Dragomir piše:Ma volim kada se raspisete,milina mi je da citam