Grand Motors banner
Auto otpad Sole banner Led Shop banner
Knežević Enterijer banner Faber auto delovi banner

Ford Fiesta 1.3 '98 - Curi ulje za servo!

Odeljak za mehaničke kvarove.
Pravila foruma
Svako pitanje koje traži rešenje problema, a koje ne sadrži u naslovu teme: model auta, godinu proizvodnje,tip ubrizgavanja, zapreminu i snagu motora, biće obrisano bez opomene. U poruci napisati kratak i sažet problem.

Moderator: Dragomir

Odgovori
MickoBGD
Poruka: 26
Član foruma od: nedelja, 27. dec. 2009. u 18:19h

Ford Fiesta 1.3 '98 - Curi ulje za servo!

Poruka od MickoBGD » nedelja, 27. dec. 2009. u 18:45h

Pozdrav,

Tamo u onoj temi sam se predstavio a ovde da predstavim svoj problem :)

Ovako, pre oko mesec dana poceo auto da se cuje... mislio sam da je kajis jer se culo i kad je stajao u mestu, odmah od paljenja ali sam laik za kola pa nisam znao sta. Para nisam imao pa sam ga ostavio 20 dana na parkingu dok se ne odlucim na servis. Inace, sad moze da se vozi ali se volan tesko okrece pa sam zakljucio da je ulje za servo, koje je bilo ispod minimuma i to dosta, mada tada nisam ni video jer je iz dva dela ona komora. Kupim pola litra, i sipam do vrha (konj). Super auto ide i volan se lepo okrece i nista se ne cuje... vozim se tako juce par kilometara i parkiram. Jutros ga palim i opet se glasno cuje mada volan ide okej... Pogledam ispod auta a ono puno ulja, iscurelo... svih pola litre... Vozio sam tako oko 20 kilometara jer sam imao hitan posao i volan ide dobro ali se jako cuje... E sad, opet sam dolio ulje i parkirao auto na ravnom... Opet curi ulje i to curi negde sa leve strane (tj. sa strane volana ka sredini i tamo negde ispod motora je taj deo skroz masan ali ne znam odakle curi... posto je i gore motor masan mada je stara mast). Gledao jedan drug i kaze da je letva volana najverovatnije.