Tamo u onoj temi sam se predstavio a ovde da predstavim svoj problem

Ovako, pre oko mesec dana poceo auto da se cuje... mislio sam da je kajis jer se culo i kad je stajao u mestu, odmah od paljenja ali sam laik za kola pa nisam znao sta. Para nisam imao pa sam ga ostavio 20 dana na parkingu dok se ne odlucim na servis. Inace, sad moze da se vozi ali se volan tesko okrece pa sam zakljucio da je ulje za servo, koje je bilo ispod minimuma i to dosta, mada tada nisam ni video jer je iz dva dela ona komora. Kupim pola litra, i sipam do vrha (konj). Super auto ide i volan se lepo okrece i nista se ne cuje... vozim se tako juce par kilometara i parkiram. Jutros ga palim i opet se glasno cuje mada volan ide okej... Pogledam ispod auta a ono puno ulja, iscurelo... svih pola litre... Vozio sam tako oko 20 kilometara jer sam imao hitan posao i volan ide dobro ali se jako cuje... E sad, opet sam dolio ulje i parkirao auto na ravnom... Opet curi ulje i to curi negde sa leve strane (tj. sa strane volana ka sredini i tamo negde ispod motora je taj deo skroz masan ali ne znam odakle curi... posto je i gore motor masan mada je stara mast). Gledao jedan drug i kaze da je letva volana najverovatnije.
Inace, auto sam poslednji put vozio na karaburmu, visnjicki put i tamo ima neki novi majstor koji je ok, mlad je ali sa njim radi cale koji ima iskustvo. Inace, lik ili ima ili radi u radnji u mirockoj koliko znam, ako je nekome to poznato. RAnije sam isao i kod jednog dragana u SELU rakovici koji mi se cini da stvarno zna posao ali mi je mnogo daleko, kao i svima..
E sad pitanja za vas ili za dragana:
1. Ako je letva volana, koliko kosta da se to sredi, da li nova ili iz otpada svejedno...Samo da je sto manje para

2. Koliko je presovanje ako se tako kaze silen blokova jer mi majstor rece da i to moram da odradim?